Plateste cu bani
Campania pentru informarea cetatenilor asupra noilor prevederi a Legii evaziunii fiscale este cea de-a doua campanie demarata de Agentia pentru Strategii Guvernamentale. Prima a fost campania pentru promovarea primei de casare, care a rulat doar pe radio si in presa scrisa si a avut un buget de circa 72.000 de euro.
Campania pentru informarea cetatenilor asupra noilor prevederi a Legii evaziunii fiscale este cea de-a doua campanie demarata de Agentia pentru Strategii Guvernamentale. Prima a fost campania pentru promovarea primei de casare, care a rulat doar pe radio si in presa scrisa si a avut un buget de circa 72.000 de euro.
TITLUL CAMPANIEI: Plateste cu bani, nu cu ani
PERIOADA: 19 septembrie-10 octombrie
OBIECTIV COMUNICARE: Populatia trebuie sa stie ca, incepând de anul acesta, evaziunea fiscala este considerata crima si pedepsita cu inchisoarea.
PUBLIC-TINTA: Toti platitorii de taxe din România, cu vârsta de peste 18 ani. Insa mesajul este in principal adresat "evazionistilor si celor care incalca legea". Daca acestia provin majoritar din randul cetatenilor de rand sau din randul companiilor - informatii ce ar fi contribuit esential in targetarea eficienta a campaniei - autoritatile nu au un raspuns.
BUGET: 364.500 euro net
AGENTII: Mercury Promotions (creatie, implementare), Optimedia (planificare si achizitie spatiu media). De notat ca au fost 11 agentii care au achizitionat caietul de sarcini, iar 4 dintre acestea au depus documentatia si au participat la licitatie*
CANALE TV**: Acasa, Antena 1, Pro TV; RADIO: Europa FM, Kiss FM, Pro FM, Radio 21; PRESA SCRISA: Academia Catavencu, Adevarul, Capital, Evenimentul Zilei, Gazeta Sporturilor, Jurnalul National, Libertatea, România Libera;
INTERNET: 11 pagini web (cotidiane centrale si televiziuni); 10 portaluri; BTL (below-the-line): 50.000 de postere distribuite in toate sediile institutiilor publice din România.
*ANUNTUL LICITATIEI A FOST FACUT PE 4 MARTIE A.C., DECI CU 5 LUNI INAINTE DE APLICAREA NOII LEGI; **TVR NU A FOST INCLUS IN MEDIA PLAN, DAR AGETIA DE STRATEGII GUVERNAMENTALE (ASG) A MIZAT PE "AMABILITATEA" TELEVIZIUNII PUBLICE DE A DIFUZA CAMPANIA. NICI SERVICIUL PUBLIC DE RADIODIFUZIUNE NU A FOST INCLUS IN MEDIA PLAN.
SURSA DATELOR DESPRE CAMPANIE: ASG
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro