Saks Fifth Avenue - o noua semnatura
Saks Fifth Avenue evoca de peste 80 de ani stilul si eleganta si reprezinta destinatia new-yorkeza ideala pentru marii pasionati ai modei de lux. Saks este locul schimbarilor si al surprizelor, singura constanta fiind calitatea.
Din 1924, de când Horace Saks si Bernard Gimbel au deschis pentru prima data portile
Pentru reincarnarea pentagramei, graficianul Michael Bierut s-a intors la logoul din 1973 pe care l-a adaptat secolului nostru. A pastrat buclele extravagante ale literelor "S" si "A", dar a facut un "switch" al culorilor. Scrisul a devenit alb incadrat intr-un patrat negru.
Talentul graficianului este dovedit de maniera inedita cu care a extins imaginea noului logo intr-un model grafic care se regaseste in interiorul magazinelor, pe sacose, cutii sau articole de papetarie. Cum a realizat patternul? A impartit noul logo in 64 de patratele si apoi a rotit sectiunile formate, luând nastere un mozaic abstract care da un plus de energie. Michael Bierut a reusit sa creeze o imagine care imbina vechiul cu noul, conditie esentiala in cadrul unui rebranding.
Realizarea unei semnaturi clasice reprezinta intodeauna o adevarata provocare. Ramâne de vazut daca noul look
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro