Ştefan Iordache, Leo Burnett: "Am greşit că nu am cerut tarife mai mari"
Ştefan Iordache, COO-ul grupului de comunicare Leo Burnett România, spune că, privind în retrospectivă, de-a lungul timpului ar fi trebuit să perceapă tarife mai mari clienţilor şi să contribuie astfel la educarea pieţei.
"Puteam face mai mult privind remunerarea ideilor creative", spune Ştefan Iordache, care, alături de sora sa, Ioana Iordache, conduce de 17 ani Leo Burnett în România, unul dintre marii câştigători ai galei "10 ani de creativitate românească". Iordache crede că rolul grupurilor de comunicare este acum mai important decât oricând, în condiţiile în care problemele de marketing ale clienţilor au devenit atât de complicate încât furnizarea unei simple campanii de comunicare nu mai este suficientă. "Acum trebuie să le oferim soluţii de business a căror eficienţă să poată fi măsurată rapid", adaugă Iordache.
Din punctul său de vedere, atât publicitarii, cât şi clienţii trebuie să se întoarcă la îndrăzneala de acum 10 ani, când companiile nu erau reticente la experimente. De asemenea, o altă problemă pe care o au publicitarii este că, de multe ori, companiile client aleg proiecte sau agenţii cu care să lucreze doar în funcţie de preţ.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro