Un target in minus: COPIII

Postat la 31 ianuarie 2006 2 afişări

Producatorii europeni de bauturi racoritoare (Uniunea Asociatiilor Producatorilor de Bauturi din Europa - UNESDA) au propus stoparea publicitatii orientate catre copiii cu varste sub 12 ani, transmite warc.com.

Producatorii europeni de bauturi racoritoare (Uniunea Asociatiilor Producatorilor de Bauturi din Europa - UNESDA) au propus stoparea publicitatii orientate catre copiii cu varste sub 12 ani, transmite warc.com.

 

UNESDA mai are in plan sa inlature automatele de bauturi racoritoare din scolile primare si sa ofere optiuni "mai sanatoase copiilor" - masuri care vizeaza combaterea obezitatii in randul copiilor. UNESDA a anuntat ca societati precum Coca-Cola si PepsiCo vor inceta sa mai difuzeze reclame in timpul programelor de televiziune destinate copiilor.

 

"Este pentru prima data cand principalii producatori de bauturi racoritoare din Europa au luat decizia sa colaboreze in ceea ce priveste practicile de marketing si tehnicile de vanzare orientate catre copii si scoli", a declarat Stephen Kehoe, director executiv al PepsiCo Europe si presedinte al UNESDA.

 

In acelasi timp, grupul de lobby European Alliance of Listener and Viewer Associations (EURALVA), a cerut Comisiei Europene sa inaspreasca regulile privind insertiile de produse in cadrul productiilor (product placement) si publicitatea pentru copii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Un target in minus: COPIII
/media-marketing/un-target-in-minus-copiii-977460
977460
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.