Valentin Ilie, Coldwell Banker: In vremuri grele trebuie să ceri consultanţă şi să investeşti
”Noi am cerut consultanţă când, în 2009, piaţa imobiliară s-a prăbuşit. Iată ce sfaturi am primit: reveniţi la marketingul anilor '30, adică să mergem să căutăm clienţi, investiţii în infrastructură, tăiem bugetele de marketing şi tot ce înseamnă costuri cu comunicarea se transformă în costuri operaţionale”, spune Valentin Ilie, CEO Coldwell Banker, companie care activează în domeniul real-estate.
Ilie spune că în momentul în care a început criza a apelat la cunoştinţele acumulate de diviziile din alte ţări ale grupului, pentru a învăţa din experienţa lor. "Ne-au spus să angajăm mai mulţi oameni pregătiţi şi sucursale mai multe care să fie mai aproape de omul care, practic, nu mai vroia nimic", declară Ilie. Tot el adaugă că alte lucruri foarte importante, care au fost de ajutor, "sunt tradiţia companiei, experienţa în situaţii similare pentru că brandul nu este un lucru pe care poţi să-l pierzi foarte uşor". A învăţat, pe parcursul ultimilor ani, că trebuie să fii în piaţă, indiferent dacă este greu sau nu. Există soluţii şi majoritatea jucătorilor din piaţă le ignoră. Ignoră să înţeleagă că au existat crize şi înainte şi în alte părţi şi trebuie doar să dea un telefon şi să înţeleagă ce trebuie iar apoi să şi aplice lucrurile astea. Dar nu este deloc uşor ca atunci când nu mai ai niciun ban să vină cineva şi să-ţi spună că soluţia este să bagi şi mai mulţi bani, mai ales când nicio bancă nu mai creditează un furnizor de servicii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro