Vladimir Sterescu, CGS: Consumatorii din vest cheltuie mai puţin decât românii

Autor: Ioana Mihai Postat la 18 noiembrie 2011 74 afişări

În ultimii ani, pe fondul reducerii puterii financiare, consumatorul ”a descoperit că există şi alternative, dar este foarte pretenţios. El a fost obişnuit într-un fel, are aceleaşi pretenţii şi conştientizează faptul că, având aceleaşi pretenţii, acum poate cumpăra un produs la un preţ mult mai agresiv”, declară Vladimir Sterescu, country manager la Consumer Suport Solutions.

Ce au făcut companiile, în acest context? Nedepinzând de branduri, "companiile, prin departamentele lor de marketing, comunicare şi bugetele pe care au început să le aloce din nou în ultimii ani au venit în întâmpinarea acestei situaţii, de a crea aceste alternative pentru clienţi", spune Sterescu. El are experienţă în zona de call center, cu activităţi de suport atât pentru restul Europei, cât şi pentru America de Nord, şi a constatat că occidentalul cheltuie mult mai puţin decât consumatorul din România. "Acolo, reuşita noastră de a vinde este mult mai mică în ultimii ani faţă de ceea ce se întâmplă în România. Aici, consumatorul alocă în continuare bani mulţi pe produse şi servicii. Aproape la fel de mult ca în trecut", declară Sterescu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
Vladimir Sterescu,
CGS,
criza,
marketing
/media-marketing/vladimir-sterescu-cgs-consumatorii-din-vest-cheltuie-mai-putin-decat-romanii-8984983
8984983
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.