Vladimir Sterescu, CGS: Consumatorii din vest cheltuie mai puţin decât românii
În ultimii ani, pe fondul reducerii puterii financiare, consumatorul ”a descoperit că există şi alternative, dar este foarte pretenţios. El a fost obişnuit într-un fel, are aceleaşi pretenţii şi conştientizează faptul că, având aceleaşi pretenţii, acum poate cumpăra un produs la un preţ mult mai agresiv”, declară Vladimir Sterescu, country manager la Consumer Suport Solutions.
Ce au făcut companiile, în acest context? Nedepinzând de branduri, "companiile, prin departamentele lor de marketing, comunicare şi bugetele pe care au început să le aloce din nou în ultimii ani au venit în întâmpinarea acestei situaţii, de a crea aceste alternative pentru clienţi", spune Sterescu. El are experienţă în zona de call center, cu activităţi de suport atât pentru restul Europei, cât şi pentru America de Nord, şi a constatat că occidentalul cheltuie mult mai puţin decât consumatorul din România. "Acolo, reuşita noastră de a vinde este mult mai mică în ultimii ani faţă de ceea ce se întâmplă în România. Aici, consumatorul alocă în continuare bani mulţi pe produse şi servicii. Aproape la fel de mult ca în trecut", declară Sterescu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro