Retrospectiva 2010 - Cine si-a revenit din criza
Paisprezece marci comercializate in Romania au revenit pe plus dupa aproape doi ani si jumatate de declin, cu patru mai multe decat in primele zece luni ale lui 2010.
Din cele 14 marci care au crescut in acest an, patru reprezinta marci premium, precum Infiniti, BMW, MINI si Porsche, alte patru reprezinta branduri care comercializeaza exclusiv vehicule comerciale, in timp ce restul reprezinta marci "de volum" precum Mazda, Opel sau Chevrolet.
Pe de alta parte, marci precum Toyota, Peugeot, Fiat sau Hyundai, care se regasesc printre cel mai bine vandute zece branduri auto de import, au inregistrat in acest an scaderi peste cele ale pietei, cuprinse intre 31% in cazul marcii nipone si 60% in cel al constructorului coreean.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro