Vezi aici cele mai mediatizate branduri romanesti (GALERIE FOTO)
Numarul de aparitii in presa este extrem de important pentru notorietatea unui brand. Pentru asta, companiile platesc in fiecare an sute de mii sau chiar milioane de euro.
Diferentele dintre clasamentul celor mai puternice branduri romanesti, realizat recent de Unlock si revista Biz, si topul celor mai mediatizate branduri romanesti arata ca uneori, nu doar numarul de aparitii in presa, ci si vechimea sau renumele unui brand reprezinta criterii la fel de importante pentru a atrage clientii.
Potrivit unei cercetari recente realizate de MediaIQ, clasamentul celor mai mediatizate branduri romanesti include nume cunoscute din domeniul financiar-bancar, auto, energie, media si industria bunurilor de larg consum. Monitorizarea MediaIQ a fost realizata in perioada 15 martie - 9 septembrie 2010 si a inclus 780 de surse media (bloguri, agentii de presa, site-uri generaliste, dar si specializate, variantele online ale celor mai importante publicatii nationale si locale, dar si ale principalelor posturi de televiziune). Zonele de interes pe baza carora MediaIQ a facut monitorizarea includ domenii precum administratie, politica, imobiliare, finante, auto sau media.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro