300 de lei, bugetul alocat pentru cadourile de Moş Nicolae de cei mai mulţi români
Conform datelor celui mai recent studiu de piaţă realizat de Mednet Marketing Research Center, 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenţionează să cumpere cadouri pentru cei dragi de Moş Nicolae.
Urmând trendul de anul trecut, intenţia de a face surprize de Moş Nicolae este mai ridicată în oraşele mici (93,8%) comparativ cu oraşele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88,0% dintre respondenţi au de gând să ofere cadouri.
Comparativ cu anul trecut, în cazul oraşelor mari, care au peste 100.000 locuitori, procentul celor care intenţionează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant.
Cele mai întâlnite cadouri rămân şi anul acesta dulciurile (72,1%) şi jucăriile (49,2%). Cadourile sunt însă dintre cele mai diverse, începând cu cele mai banale şi mai puţin costisitoare (dulciuri, jucării, articole vestimentare, fructe etc.) şi ajungând la unele mai sofisticate şi mai scumpe (electrice / electronice / electrocasnice, smartphone / tabletă, excursii / călătorii etc.)
Bugetul pe care respondenţii din mediul urban intenţionează să îl aloce achiziţionării cadourilor pentru ziua de Moş Nicolae va fi, în medie, de 318 lei, în uşoară creştere faţă de cel de anul trecut (305 lei).
De altfel, cei mai mulţi intenţionează să cheltuie cu această ocazie între 100 şi 250 lei (43,8%).
Mai mult de atât, şi în oraşele mari cu peste 100.000 de locuitori suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moş Nicolae îşi continuă trendul ascendent şi ajunge la 321 lei.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban (oraşe mici – sub 30.000 locuitori, oraşe mijlocii – 30.000-100.000 locuitori, oraşe mari – peste 100.000 locuitori) în perioada 23 – 28 noiembrie 2016.
Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 800 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.
Mednet Marketing Research Center activează în domeniul cercetării de piaţă din anul 2000 şi este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) şi SORMA (Societatea Română de Marketing şi Cercetarea Opiniei Publice).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro