A fost odata Oltcit
Pe 30 decembrie 1976, statul roman si Citroën semna au un acord pentru construirea la
EXTAZ SI AGONIE: Conform estimarilor initiale, noua fabrica ar fi urmat sa-si deschida portile in 1980, cu o echipa de 7.000 de angajati si o productie de 130.000 de autovehicule/an, pentru a creste ulterior la un maxim de 300.000. Fabrica a devenit operationala abia in octombrie 1982, iar cifrele nu au ajuns niciodata la cele preconizate, intre 1984 si 1988 producandu-se doar cu putin peste 60.000 de autoturisme.
MODELE: Oltcit Club, Special si Axel 12 TRS au fost cele trei variante in care a fost produs modelul dezvoltat pe baza lui Citroën Visa. "Licenta de productie nu cred ca a fost bine aleasa, in sensul ca tipul de masina reprezentat de Oltcit nu cred ca se plia foarte bine pe cerintele clientului roman", declara presedintele ACAROM, Constantin Stroe, pentru Ziarul Financiar.
OLTENA: Contractul cu Citroën a expirat in 1989, insa francezii au decis sa nu-l mai prelungeasca. Dupa revolutie, uzina de la
DECENIUL DAEWOO: Intr-o prima etapa, coreeni si-au propus sa produca la
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA