A transformat 200 de oase umane într-un business de succes
"Moartea bunicului meu a avut un efect profund asupra viziunii mele. Am vrut să creez o operă de artă care să ajute şi alţi oameni să treacă cu uşurinţă peste astfel de experienţe", a mărturisit Justin Crowe. Acesta a început să colecţioneze oase prin intermediul furnizorilor pe care i-a găsit pe internet care de obicei vindeau oase medicilor sau colecţionarilor de lucruri excentrice, informează site-ul boredpanda.com
El a folosit cenuşa oaselor pentru a o integra în compoziţia folosită pentru crearea setului de farfurii. Pentru a celebra realizarea setului Crowe şi-a invitat prietenii la masă. Aceştia au mâncat carne de porc, salată şi legume pe farfuriile în a cărui compoziţie se afla cenuşa a 200 de oase umane. Vestea s-a răspândit şi alte persoane au vrut ca Justin Crowe să le creeze servicii de masă utilizând cenuşa persoanelor dragi decedate. "Decât să se uite la o poză sau la o urnă cu cenuşă pe un raft, clienţii doreau o metodă mai interactivă de a aduce amintirea celor dragi în viaţa de zi cu zi. Este o medotă prin care-i ţin mai aproape", a spus Crowe.
Astfe în octombrie 2016 a lansat Chronicle Cremation Desings, iar ceea ce a început ca un proiect s-a transformat într-un business.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro