Acest tânăr a anunţat luni că Black Friday începe mai devreme în România. eMAG a dat aceeaşi veste după patru zile
Magazinul de comerţ electronic evoMAG anunţa luni, 11 noiembrie, că va începe reducerile prilejuite de Black Friday cu o săptămână mai devreme. Astfel, dacă majoritatea retailerilor obişnuiau să organizeze evenimentul în ultima zi de vineri din luna noiembrie, evoMAG demara perioada promoţională din 22 noiembrie.
"De vineri pana duminica, in limita stocului disponibil, clientii vor avea acces la reduceri semnificative la aproape toate categoriile de produse. Ne asteptam ca produsele cele mai cautate sa fie, in continuare, laptopurile, smartphone-urile, tabletele si televizoarele. Cat priveste reducerile, acestea vor ajunge pana la 70%. Reduceri mai mari, de pana la 90% vom oferi la ceasuri, unde WatchShop.ro a pregatit o oferta mult mai atragatoare decat cea de anul trecut”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG.
La patru zile de la anunţul evoMAG, eMag şi Flanco au anunţat că vor organiza în acest an evenimentul de shopping Black Friday pe 22 noiembrie cu o săptămână mai devreme decât în anii precedenţi, potrivit lui Iulian Stanciu, directorul general al eMag şi proprietarul Flanco. "Oamenii nu vor Black Friday într-o zi anume, ci vor Black Friday", a declarat Stanciu, citat de Ziarul Financiar. El a adăugat că se aşteaptă ca şi ceilalţi jucători de pe piaţă să schimbe data evenimentului de shopping, deşi evoMAG anunţase schimbarea înaintea eMag.
"Decizia de a organiza mai devreme Black Friday a fost luată de o lună şi jumătate, iar o companie de talia eMag nu îşi permite să modifice strategia în funcţie de jucătorii mici din piaţă. Campania este pregătită de şase luni, iar efortul depus pentru un astfel de proiect nu permite modificări de la o zi la alta", spune Radu Apostolescu, vicepreşedintele eMag. Oficialul eMag a mai precizat că motivul pentru care Black Friday nu va coincide în România în acest an cu data din SUA (29 noiembrie) este legat de apropierea de 1 decembrie, riscurile de vreme rea care ar putea îngreuna livrările şi cantitatea dublă de marfă de livrat, comparativ cu ediţia din 2012.
Pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Pe 22 noiembrie, oferta va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală şi cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină. “Vrem să spulberăm mitul potrivit căruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013”, spune Iulian Stanciu.
Iulian Stanciu este şeful eMAG
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro