Acţiunile Disney au crescut cu 9% după ce compania a declarat că plănuieşte să îşi tripleze numărul de abonaţi ai serviciului de streaming. Când se va lansa Disney+ în România
Acţiunile Disney au crescut cu 9% înainte de şedinţa de tranzacţionare de pe Wall Street, de vreme ce compania a anunţat că intenţionează să îşi tripleze numărul de abonaţi ai platformei de streaming până în 2024, scrie Business Insider.
Gigantul american plănuieşte să crească preţul unui abonament lunar din SUA la 7,99 dolari în martie 2021, fiind prima mişcare de acest fel din noiembrie 2019, când a fost lansat serviciul. În plus, compania vrea să ajungă la 230-260 de milioane de abonaţi în următorii trei ani.
Prin comparaţie, Netflix se pregăteşte să termine 2020 cu peste 200 de milioane de abonaţi. Însă compania a avut nevoie de 13 ani pentru atinge acest prag, iar Disney+ înregistrează deja 87 de milioane de abonaţi.
Acum, Disney măreşte preţurile şi plănuieşte să raporteze creşteri în condiţiile în care plănuieşte să îşi dubleze cheltuielile pentru divizia de content la peste 15 miliarde de dolari în următorii ani şi să adauge anual 100 de milioane de titluri noi pe platforma de streaming.
Astfel, compania se aşteaptă ca pierderile generate de Disney+ să ajungă la apogeu în 2021, sperând să înregistreze profituri abia în 2024.
Închiderea parcurilor de distracţii de anul acesta a rezultat în pierderi nete de 2,8 miliarde de dolari pentru Disney, un declin imens dacă luăm în calcul veniturile nete din ultimul an financiar – 10,4 miliarde de dolari.
Potrivit The Verge, serviciul Disney+ va fi lansat în România în prima jumătate din 2020.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro