AdePlast a înregistrat în primele 9 luni ale acestui an cu o creştere a cifrei de afaceri de 14%
AdePlast, cel mai important producător autohton de materiale de construcţii, a înregistrat la 9 luni o creştere de 14%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cu o cifră de afaceri de 373 milioane lei.
Acelaşi trend pozitiv se regăseşte şi în exporturi, care îşi menţin o pondere de 8% din cifra de afaceri. Toate aceste creşteri se cuplează cu dezvoltarea companiei pe ansamblu, odată cu finalizarea platformei de la Işalniţa, cu un aport investiţional de 22 milioane euro.
„Pe parcursul acestui an afacerile Adeplast s-au desfăşurat aşa cum ne-am planificat. O importanţă semnificativă în creşterea cifrei de afaceri a avut-o segmentul construcţiilor nerezidenţiale şi segmentul lucrărilor de întreţinere şi reparaţii. Dacă la mijlocul anului înregistram o creştere de 12%, ritmul s-a accelerat, astfel că în trimestrul al treilea vânzările au crescut cu 17%. Şi exporturile au contribuit la creşterea vânzărilor, iar ţările spre care ne-am îndreptat în acest an au fost Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Grecia, dar şi pieţe occidentale ca Spania, Italia, Austria sau UK unde am înregistrat creşteri consistente ale vânzărilor", a afirmat Daniel Stăncescu, CEO AdePlast
El a mai spus că o altă realizare importantă a companiei de acesta o reprezintă finalizarea platformei de la Işalniţa, care a demarat producţia la sfârşitul lunii august. „Investiţia s-a făcut cu scopul de a deservi toată partea de sud a ţării, Bulgaria, Serbia, precum şi celelalte ţări din fosta Iugoslavie”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro