10 ani de Băneasa Shopping City: 175 milioane de vizite şi vânzări de 5000 euro/mp/an
Prezent de 10 ani în Români, Băneasa Shopping City a primit peste 175 de milioane de vizite în primul deceniu de activitate. Centrul comercial a ajuns la vânzări de aproximativ 5.000 Euro/mp/an, iar totalul vânzărilor din 2017 a depăşit 250 de milioane de Euro.
Băneasa Shopping City şi-a început activitatea în 18 aprilie 2008, înregistrând creşteri anuale constante, atât din punct de vedere al indicatorilor de performanţă, cât şi al ofertei comerciale variate, caracterizată printr-un mix premium de branduri. În raport cu primul an de funcţionare, traficul centrului comercial a avut o creştere de 70%, depăşind 24 de milioane de vizite la finalul anului 2017. Băneasa Shopping City a înregistrat vânzări de peste 250 de milioane de euro în 2017, cu 85% mai mult faţă de anul deschiderii (fără a lua în calcul vânzările realizate de hypermarket), ceea ce îl poziţionează ca lider al centrelor comerciale din România.
„Creşterile anuale înregistrate de Băneasa Shopping City ne demonstrează că am pornit de la o premisă reală si că oferta propusă vizitatorilor noştri a fost una corectă. Vom continua să construim în această direcţie, oferindu-le exclusivităţi în portofoliul de branduri, proiecte inedite şi experienţe în premieră.”, declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.