100 Cele mai puternice femei din business. Ema Iftimie, Managing director, Globalworth Romania
Cifră de afaceri: 125 mil. euro
Rezultat operaţional: 78 mil. euro
Număr de angajaţi: 99
Biografie:
Ema Iftimie este managing director la Globalworth România şi are o experienţă de peste 25 de ani în sectorul imobiliar. În ultimul deceniu, ea şi-a dedicat toate eforturile pentru dezvoltarea Globalworth, contribuind la proiecte de referinţă precum Globalworth Square, Globalworth Tower şi Globalworth Campus. Este membru în boardul Fundaţiei Globalworth, rol din care participă activ la susţinerea diverselor iniţiative de CSR ale companiei, care au un impact semnificativ asupra comunităţii locale. Este licenţiată în Sociologie - Psihologie la Universitatea Bucureşti.
► În urmă cu 20 de ani terminasem studiile în psihologie şi eram deja de 2-3 ani angajată. Lucram în departamentul de leasing al unui shopping center şi visul meu era să conduc un mall. Rolul de mall manager mi se părea cel mai complex la acel moment, căci implica responsabilităţi complexe şi variate. Ştiam că pentru a avea succes trebuia să abordez diferite aspecte ale managementului, inclusiv operaţiuni, marketing, relaţii cu clienţii, securitate şi administrarea personalului. Conducerea unui mall necesita o abordare strategică şi echilibrată pentru a asigura succesul pe termen lung. Era important să fii deschis la învăţare şi să te adaptezi constant la schimbările din industrie şi din piaţă. Iar pentru mine, la vârsta respectivă, acesta era idealul profesional.
► Realitatea a fost puţin diferită. Am continuat să mă dezvolt în zona de leasing, însă în industria de spaţii de birouri. Am avut şansa extraordinară să fiu parte din povestea Globalworth încă de la început, de la înfiinţare. 10 ani mai târziu am ajuns să conduc operaţiunile din România şi cred că acesta este visul de acum 20 de ani, reinterpretat.
► Cred că peste 20 de ani, în domeniul nostru, va fi mai multă colaborare, cu echipe interconectate la nivel mondial, iar utilizarea extinsă a realităţii virtuale şi augmentate, va facilita tot mai mult interacţiunea între persoanele din diferite regiuni geografice. Integrarea tehnologiilor inteligente în spaţiile de birouri, cum ar fi asistenţii virtuali şi automatizarea sarcinilor administrative, vor transforma birourile în spaţii mai inteligente şi mai adaptate nevoilor individuale ale angajaţilor. Birourile ar putea deveni locuri orientate tot mai mult spre comunitate, oferind spaţii pentru evenimente sociale, activităţi recreative şi de wellbeing care vor susţine bunăstarea angajaţilor. Va fi un accent sporit pe sustenabilitate, emisii reduse de carbon, energie regenerabilă şi materiale ecologice, mai multă vegetaţie şi elemente naturale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro