100 Cele mai puternice femei din business. Ioana Gorgăneanu, Vice-president, head of marketing & communications, Southeast Europe, Mastercard

Postat la 14 septembrie 2024 62 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Ioana Gorgăneanu, Vice-president, head of marketing & communications, Southeast Europe, Mastercard

Cifră de afaceri: N/A

Număr de angajaţi: 50


Biografie: Ioana Gorgăneanu s-a alăturat echipei Mastercard în 2005, în calitate de marketing manager pentru România şi Bulgaria, iar responsabilităţile sale s-au extins ulterior către mai multe ţări din regiune. Din rolul său actual, coordonează activităţile de marketing ale Mastercard în Europa de Sud-Est, construite în linie cu viziunea companiei, care îmbină valori precum o lume dincolo de cash, incluziune şi educaţie financiară, inovaţie, plăţi sigure şi interconectivitate.


► Acum 20 de ani, intram pe porţile agenţiei McCann România, pe o poziţie de junior account executive. După doi ani petrecuţi aici, în 2005 m-am alăturat echipei Mastercard, oportunitate care a dus la formarea şi dezvoltarea mea profesională prin diverse roluri. La nivel aspiraţional, am fost ghidată de trei obiective. Primul obiectiv a fost să văd lumea. Lucrând în cadrul Mastercard, am avut ocazia să călătoresc foarte mult. Al doilea, să cunosc lumea, ceea ce s-a şi întâmplat; interacţionez zilnic cu profesionişti diferiţi. Al treilea, să schimb lumea. Acum 20 de ani aveam 23 de ani şi, specific entuziasmului vârstei, eram încrezătoare că fiecare dintre noi poate avea o contribuţie la a schimba o părticică din lume. Încă sunt de aceeaşi părere.

► Din fericire, aşteptările pe care le aveam până acum s-au materializat. Traseul profesional a evoluat în aceeaşi direcţie cu obiectivele pe care mi le-am propus la începutul carierei mele, ceea ce se datorează şi faptului că mi-am păstrat flexibilitatea şi m-am adaptat din mers, în funcţie de împrejurări. Dar, evident, există în continuare multe locuri unde îmi doresc să ajung şi multe lucruri pe care plănuiesc să le fac.

► Privilegiul meu vine din faptul că lucrez într-o companie de tehnologie, care are inovaţia în ADN-ul său. Fiind o adeptă a genului science fiction, un gen artistic vizionar, unde tehnologia atinge deseori noi culmi, văd viitorul similar cum îl imaginează creatorii de science fiction – începând cu Jules Verne, continuând cu Isaac Asimov şi ajungând la autorii şi regizorii contemporani. Sunt încrezătoare cu privire la viitor, nu mă sperie noul, dimpotrivă, îmbrăţişez AI-ul, noile tehnologii şi inovaţiile ce pot fi puse în slujba evoluţiei societăţii şi în slujba oamenilor.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.