100 Cele mai puternice femei din business. Ioana Gorgăneanu, Vice-president, head of marketing & communications, Southeast Europe, Mastercard

Postat la 14 septembrie 2024 76 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Ioana Gorgăneanu, Vice-president, head of marketing & communications, Southeast Europe, Mastercard

Cifră de afaceri: N/A

Număr de angajaţi: 50


Biografie: Ioana Gorgăneanu s-a alăturat echipei Mastercard în 2005, în calitate de marketing manager pentru România şi Bulgaria, iar responsabilităţile sale s-au extins ulterior către mai multe ţări din regiune. Din rolul său actual, coordonează activităţile de marketing ale Mastercard în Europa de Sud-Est, construite în linie cu viziunea companiei, care îmbină valori precum o lume dincolo de cash, incluziune şi educaţie financiară, inovaţie, plăţi sigure şi interconectivitate.


► Acum 20 de ani, intram pe porţile agenţiei McCann România, pe o poziţie de junior account executive. După doi ani petrecuţi aici, în 2005 m-am alăturat echipei Mastercard, oportunitate care a dus la formarea şi dezvoltarea mea profesională prin diverse roluri. La nivel aspiraţional, am fost ghidată de trei obiective. Primul obiectiv a fost să văd lumea. Lucrând în cadrul Mastercard, am avut ocazia să călătoresc foarte mult. Al doilea, să cunosc lumea, ceea ce s-a şi întâmplat; interacţionez zilnic cu profesionişti diferiţi.

Al treilea, să schimb lumea. Acum 20 de ani aveam 23 de ani şi, specific entuziasmului vârstei, eram încrezătoare că fiecare dintre noi poate avea o contribuţie la a schimba o părticică din lume. Încă sunt de aceeaşi părere.

► Din fericire, aşteptările pe care le aveam până acum s-au materializat. Traseul profesional a evoluat în aceeaşi direcţie cu obiectivele pe care mi le-am propus la începutul carierei mele, ceea ce se datorează şi faptului că mi-am păstrat flexibilitatea şi m-am adaptat din mers, în funcţie de împrejurări. Dar, evident, există în continuare multe locuri unde îmi doresc să ajung şi multe lucruri pe care plănuiesc să le fac.

► Privilegiul meu vine din faptul că lucrez într-o companie de tehnologie, care are inovaţia în ADN-ul său. Fiind o adeptă a genului science fiction, un gen artistic vizionar, unde tehnologia atinge deseori noi culmi, văd viitorul similar cum îl imaginează creatorii de science fiction – începând cu Jules Verne, continuând cu Isaac Asimov şi ajungând la autorii şi regizorii contemporani. Sunt încrezătoare cu privire la viitor, nu mă sperie noul, dimpotrivă, îmbrăţişez AI-ul, noile tehnologii şi inovaţiile ce pot fi puse în slujba evoluţiei societăţii şi în slujba oamenilor.

 


 

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori