13% dintre utilizatorii de internet vor sa plateasca pentru informatiile online
Trei sferturi dintre europeni si americani nu sunt dispusi sa plateasca pentru continutul online, potrivit companiei de cercetare de piata GFK care a facut un studiu in toamna acestui an in 17 tari. Dintre acestia, 8% ar accepta o taxa in schimbul unui continut fara publicitate, iar 5% ar fi gata sa plateasca chiar si pentru site-urile cu publicitate.
Asadar 23% dintre suedezi, aproape 20% dintre olandezi si britanici si 17% dintre americani n-ar fi deranjati sa platească pentru acces la informatiile de pe web.
Diferente minore apar daca se analizeaza situatia conform preferintelor in utilizare: in Suedia, un nivel usor ridicat de acceptare pentru continut platit se remarca printre cei care folosesc web-ul pentru blogging si e-finance. In Marea Britanie, bloggeri sunt cei mai deschisi catre continutul platit. Prin contrast, surferii din Statele Unite care folosesc Internetul pentru jocuri, pentru a dowloada muzica sau pentru servicii electronice, cum sunt cumpararea de bilete la concerte sau de calatorii, sunt mult mai toleranti cu comisioanele de acces. In Europa in general, cei care prefera sa faca plati pe Internet sau sa acceseze site-uri erotice sunt si ei mai dispusi sa platească decat ceilalti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro