2010 va fi anul publicitatii online
Bugetele aferente publicitatii online sunt estimate sa creasca in valoare si intr-un ritm mult mai alert decât restul pietei de publicitate, potrivit raportului anual realizat de Deloitte, asupra pietei globale de publicitate.
Chiar daca recesiunea a afectat si acest segment, provocand anul trecut o scadere de 5% a veniturilor, declinul este mult mai mic decat cel inregistrat de orice alta categorie de publicitate. Cu alte cuvinte, chiar daca mediul online a avut o crestere negativa, cota sa de piata continua sa creasca. Potrivit estimarilor, publicitatea online isi va majora ponderea in industria de profil de la aproximativ 10% in 2009, la 15% la sfarsitul lui 2011.
Potrivit raportul Deloitte, performanta din prima jumatate a anului trecut arata ca pietele media traditionale cel mai vulnerabile in fata online-ului sunt revistele si ziarele, urmate de radio si de segmentul outdoor, in timp ce televiziunea pare sa reziste cel mai bine in fata acestei tendinte.
Exista insa si riscul ca ofensiva online sa afecteze modelul traditional de publicitate, ceea ce poate atrage o reducere abrupta si permanenta a veniturilor si a marjelor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro