AdePlast si-a majorat vanzarile cu 15% anul trecut
AdePlast , producatorul de mortare uscate, adezivi, vopseluri si tencuieli decorative, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 34 milioane euro. Cresterea efectiva a vanzarilor fata de 2007 este aproximativ 15 procente, “aceasta, chiar daca nu am avut capacitati de productie pentru a livra marfa in cantitatile cerute de piata”, dupa cum sustine Marcel Barbut, proprietarul companiei
In primele doua luni ale acestui an, productia de adezivi si mortare uscate a AdePlast s-a mutat in proportie de 60 de procente in noua fabrica din Ploiesti, restul realizandu-se la Oradea. “Fata de aceeasi perioada din 2008 constatam o contractare a volumelor cu 10-12 procente, insa este vorba de o iarna mult mai rece care ne opreste din treaba atat pe noi, cat si pe constructori. Chiar daca avem cea mai noua tehnologie din industria mortarelor uscate din aceasta parte a Europei, trebuie sa ne oprim daca temperatura exterioara scade sub 5 grade Celsius” a declarat Marcel Barbut.
Prin demararea productiei la fabrica de la Ploiesti la sfarsitul lunii octombrie, AdePlast a economisit deja aproximativ 12% din cheltuieli, bani care altfel erau folositi in transportul produselor de la Oradea spre zona de sud-est a tarii.
Politica de preturi a AdePlast este influentata de cresterea euro, marirea preturilor la ciment sau la aditivi (pret influentat la randul sau de crestrea euro). Costurile de productie au crescut cu aproximativ 15 procente, iar la nivelul preturilor de lista ale AdePlast cresterea a ramas la doar 10 procente, potrivit reprezentantilor companiei.
Cel mai important punct din acest an pentru producatorul de materiale de constructii va fi reprezentat de primul an de productie completa a noii fabrici si de intrarea pe segmentul de vopseluri si tencuieli decorative. Fabrica de vopsea de la Oradea, localizata in vecinatatea fabricii de adezivi si mortare uscate, a trecut de probele tehnologice si a inceput sa functioneze optim. AdePlast produce aici “Vopseaua Meseriasului” care este programata sa ajunga in piata chiar din aceasta luna.
“Noi avem mai multe scenarii pentru 2009, fiecare cu cate un plan de business diferit; unele optimiste, altele pesimiste, asa ca suntem pregatiti sa actionam in functie de cum va merge piata. In ceea ce priveste dezvoltarea pe care ne-o propunem pentru 2009, ne-am progonzat o crestere, bazandu-ne pe noile capacitati de productie, introducand pe piata produse cu valoare adaugata foarte mare. In plus, strategia din acest an se bazeaza si pe cresterea pe zona de silozuri, intentionand sa atacam piata din Bucuresti si imprejurimi” a mai declarat Marcel Barbut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro