AdePlast vinde 18% din mortare uscate prin silozuri mobile
Producatorul de materiale de constructii AdePlast a implementat 150 de silozuri mobile pe teritoriul Romaniei, sistem care aduce 18% din vanzarile de mortare uscate ale producatorului. Mortarele uscate reprezinta 25 de procente din productia AdePlast in acest moment, restul reprezentand adezivi
“Cu toate ca iarna si conditiile economice au fost mai putin prielnice ca in anii trecuti, am reusit sa punctam pe zona de silozuri mobile, atat in Ardeal, cat si dincolo de Carpati” declara Marcel Barbut, proprietarul AdePlast. Compania, infiintata in 1994 in Oradea, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 34 de milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent. Compania a vandut circa 222.000 de tone de mortare uscate produse la o fabrica pe care o detine in Oradea si spre sfarsitul anului la noua fabrica inaugurata langa Ploiesti.
“Intentia noastra este sa ajungem pana la 60 de procente anul acesta, deci sa crestem acest segment anual pana la parametri regasiti in companiile de acelasi profil din Europa. Prin toate mesajele transmise pietei, incercam sa educam constructorii sa adopte acest sistemul mobil pentru ca este ecologic, mai ieftin si mai eficient”, sustine Marcel Barbut.
Reprezentantii companiei s-au aratat incantati de initiativa legislativa Brevetul Verde, care urmeaza a fi supusa la vot in Consiliul Capitalei. Una dintre principalele reglementari ale initiativei presupune ca lucrarile de constructie sa fie efectuate sub perdea de apa, pentru a se evita producerea prafului. “In cazul silozului mobil si a masinii de tencuit, praful este un element legat de trecut”, a mai spus proprietarul AdePlast.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro