AdePlast vinde mai mult dar are venituri mai mici
Producatorul de materiale de constructii AdePlast a inregistrat in luna august o crestere in volum a vanzarilor de 22% fata de luna similara a anului trecut. Din punct de vedere valoric, insa, afacerile companiei sunt in scadere cu 6% dupa primele opt luni fata de perioada similara din 2008.
"Este posibil ca aceste cresteri sa le fi inregistrat toti producatorii seriosi, garajistii fiind intr-adevar afectati de scaladarile de pret si promotiile producatorilor mari", a declarat Marcel Barbut, proprietarul AdePlast. Compania pune cresterea pe seama reducerilor de pret pentru o serie de produse, care au dus la majorarea vanzarilor cu 5.000 de tone fata de august 2008.
"Perioada dificila prin care trece economia mondiala s-a reflectat in Romania printr-o criza a consumului. Toata aceasta criza ne este benefica, intr-un fel, pentru ca piata se curata de uscaturi. Masurile pe care le-am luat in utlima perioada pentru consolidarea vanzarilor vin tocmai pentru ca piata sa ramana curata, cu jucatori corecti. Am reusit astfel sa reducem contractia generala a afacerii AdePlast la sase procente in august, de la noua procente in iulie" a mai declarat Barbut.
AdePlast a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 34 de milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent. Compania a vandut circa 222.000 de tone de mortare uscate produse la o fabrica pe care o detine in Oradea si spre sfarsitul anului la noua fabrica inaugurata langa Ploiesti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro