Ana-Maria Pâslaru, Unilever South Central Europe: Pentru mine motivaţia vine din interior, din dorinţa de a face o schimbare în bine şi de a avea o contribuţie considerabilă în societate prin ceea ce fac zi de zi
Cifră de afaceri (2020): 1,07 mld. lei
Profit (2020): 13 mil. lei
Număr de angajaţi (în toată regiunea central-sudică a Europei): +1.700
CARTE DE VIZITĂ
• Şi-a început cariera în Unilever în anul 2007, în cadrul Future Leaders Programme (program care continuă şi astăzi la nivelul companiei);
• În 2015 a fost numită Marketing Director Home & Personal Care USCE & CEE Home Care, iar ulterior a coordonat businessul Unilever din ţările baltice şi a
ocupat funcţia de Eastern Europe Category Lead Home Care, făcând parte din echipa de leadership a Unilever in regiunea Europei de Est timp de trei ani;
• De la 1 martie 2021, conduce businessul Unilever South Central Europe, regiune ce reuneşte echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova.
Spun mereu că pentru mine motivaţia vine din interior, din dorinţa de a face o schimbare în bine şi de a avea o contribuţie considerabilă în societate prin ceea ce fac zi de zi. (...) Simt că mai fac un pas în evoluţia mea personalăşi profesională în momentele în care reuşesc să încurajez măcar o parte din oamenii din jurul meu să facă o diferenţăşi să fie mândri de proiectele şi deciziile pe care le iau.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro