Avocatii au brand

Postat la 24 februarie 2009 31 afişări

Brandient a realizat un nou brand de servicii de avocatura de business pe piata romaneasca, pentru grupul de fondatori reuniti sub numele PeliFilip. Acesta este al treilea proiect destinat industriei de servicii in domeniul avocaturii din portofoliul agentiei de branding, dupa rebrandingul Voicu si Filipescu si constructia brandului Tuca Zbarcea & Asociatii.

Pentru firma de avocatura PeliFilip, Brandient a livrat strategia de pozitionare, identitatea vizuala, aplicatiile de baza corporatiste, site-ul web, precum si comunicarea de brand. “In cazul PeliFilip, am fost atras de ideea reprezentarii aspiratiilor, personalitatii si a standardelor partenerilor fondatori ai companiei printr-o solutie de virtuozitate subtila in arta literei (typography)”, spune Cristian “Kit” Paul, Creative Partner la Brandient, si cel care a semnat identitatea vizuala a casei de avocatura.

Brandient este una dintre cele mai importante agentii de branding din Romania, care include in portofoliu proiecte ca rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, precum si crearea brandurilor Fulga, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu. Principalii competitori pe piata de branding sunt BrandTailors, Grapefruit si Branzas.

Casa de avocatura PeliFilip a fost infiintata in a doua jumatate a anului 2008, cand cinci avocati - Carmen si Francisc Peli, Cristina Filip, Alexandru Barsan si Ioan Dumitrascu - au parasit NNDKP (Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, liderul de piata), respectiv Linklaters (care a parasit piata locala) pentru a pune bazele propriei companii, care sa concureze la nivel inalt marii jucatori deja prezenti pe piata.

Cititi aici mai multe despre piata de avocatura in 2009.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/avocatii-au-brand-3994686
3994686
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.