Brand Management aduce Escads pe piata de publicitate indoor

Postat la 07 octombrie 2008 53 afişări

Brand Management, companie specializata in solutii de publicitate indoor, a achizitionat in exclusivitate licentele pentru Romania si Bulgaria pentru Escalator Handrail Media

Produsul apartine Escalated Advertising Australia si este un suport publicitar inovativ prin care mana curenta a scarilor rulante poate fi personalizata la cerere. Pe piata locala, produsul va fi marketat sub numlele de "Escads".

 

Investitia se ridica la peste 50.000 de mii de euro pe an, timp de cinci ani, bani directionati catre cumpararea propriu-zisa a celor doua licente pentru pietele din Romania si Bulgaria, training si productie. "Achizitionarea noii licente vine intr-un moment in care se simtea nevoia unui suflu nou pe o piata de advertising din ce in ce mai aglomerata. Inovatia pe care acest concept o aduce este modalitatea prin care se permite brandurilor sa interactioneze intr-un mod activ cu publicurile lor", spune Razvan Marincoi, marketing manager la Brand Management.

 

Escalator Handrail Media reprezinta o pelicula care se aplica peste mana curenta a scarilor rulante, permitant, astfel, advertiserilor sa isi expuna brandurile. Din companiile care au apelat la astfel de campanii la nivel international fac parte Vodafone, McDonalds, Toyota sau Axa.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/brand-management-aduce-escads-pe-piata-de-publicitate-indoor-3278500
3278500
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.