Campanie de informare pentru consumatori
Mai mult de jumatate dintre consumatorii romani se considera deloc sau foarte putin informati cu privire la drepturile pe care le au in calitate de consumatori.
Conform unui studiu Gallup, 52% dintre consumatorii romani se considera neinformati cu privire la drepturilelor, iar 45% dintre cei care au cumparat bunuri cu defecte sau au primit servicii de proasta calitate nu au facut nimic, a declarat luni Silvia Mihalcea, vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) .
ANPC a lansat campania nationala de informare cu privire la drepturile consumatorilor, campanie finantata, cu 500.000 de euro, din fonduri PHARE. Campania se va desfasura pana in luna octombrie si consta in crearea a 42 de puncte de informare in toate judetele unde exista si Comisariate pentru Protectia Consumatorului, in pregatirea a 45 de specialisti in relatii publice ai ANPC, in instruirea cate unui reprezentant din randul asociatiilor non-guvernamentale de protectie a consumatorilor si in lansarea unei campanii media.
Scopul proiectului este formarea unui consumator avizat, informat si capabil sa faca alegeri in deplina cunostinta de cauza. Se urmareste rezolvarea reclamatiilor pe o cale cat mai putin costisitoare, prin arbitraj sau mediere.
Sondajul Gallup a fost realizat in luna aprilie pe un esantion national de 4.200 de persoane cu varsta de peste 18 ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro