Caroli baga 1,3 mil. euro in comunicare
Producatorul de mezeluri Caroli Foods a lansat o noua platforma de comunicare de brand, prin care isi propune atingerea unei cote de piata de 15%. Intreaga campanie are prevazut un buget de 1,3 milioane de euro.
"Aceasta reprezinta campania cea mai puternica a Caroli Foods de pana acum, beneficiind de o investitie totala de 1,3 milioane de euro in cercetare, productie si implementare", spune Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al Caroli Foods. Unul dintre obiectivele de marketing ale campaniei este de a creste top of mind cu 50% pana la finele lui 2009 si atingerea unei cote de piata de 15%, in conditiile in care acum detine o cota de piata de 12%. Campania va dura un an de zile, iar implementarea ei va fi facuta pe toate mediile – TV, PR, outdoor, print, BTL. In prima faza, activarea va fi directionata pe majoritatea statiilor TV, iar pe perioada verii, campania se va extinde si pe celelalte medii. 90% din bugetul alocat va fi destinat promovarii pe TV.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=4432791&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro