Caroli baga 1,3 mil. euro in comunicare

Postat la 21 mai 2009 37 afişări

Producatorul de mezeluri Caroli Foods a lansat o noua platforma de comunicare de brand, prin care isi propune atingerea unei cote de piata de 15%. Intreaga campanie are prevazut un buget de 1,3 milioane de euro.

"Aceasta reprezinta campania cea mai puternica a Caroli Foods de pana acum, beneficiind de o investitie totala de 1,3 milioane de euro in cercetare, productie si implementare", spune Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al Caroli Foods. Unul dintre obiectivele de marketing ale campaniei este de a creste top of mind cu 50% pana la finele lui 2009 si atingerea unei cote de piata de 15%, in conditiile in care acum detine o cota de piata de 12%. Campania va dura un an de zile, iar implementarea ei va fi facuta pe toate mediile – TV, PR, outdoor, print, BTL. In prima faza, activarea va fi directionata pe majoritatea statiilor TV, iar pe perioada verii, campania se va extinde si pe celelalte medii. 90% din bugetul alocat va fi destinat promovarii pe TV.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Caroli Foods,
comunicare,
mezeluri,
campanie
/actualitate/afaceri/caroli-baga-1-3-mil-euro-in-comunicare-4432791
4432791
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.