Ce au cumparat romanii de la Ikea in 2010: mobila de bucatarie, tigai, chiftele si hot-dogi

Autor: Ana Raduta Postat la 06 octombrie 2010 169 afişări

Ikea a vandut in ultimul an peste 10 milioane de produse, in valoare de 327,4 milioane de lei (76,3 milioane de euro). Valoarea vanzarilor a scazut cu 13% fata de anul precedent de catalog (1 septembrie 2008 – 31 august 2009).

Aproximativ 60% din produsele vandute de magazinul Ikea intre 1 septembrie 2009 si 31 august 2010 au fost articole de mobilier, restul insemnand accesorii si decoratiuni. Cele mai vandute au fost corpurile de bucatarie, cu peste 34.000 de bucati, dar si tigai, oale, borcane si alte ustensile de bucatarie - peste 189.000 de bucati.

Vanzari bune au avut suedezii si la capitolul gastronomie, in conditiile in care clientii au cumparat 2,5 milioane de chiftele si hot-dogi care, aliniati, ar forma un sir urias de 355 de kilometri, conform calculelor companiei.

Numarul angajatilor magazinului Ikea in anul de catalog considerat este de aproximativ 450 de persoane, dintre care 95% sunt angajati pe perioada nedeterminata. 71% lucreaza la magazinul Ikea de peste doi ani, iar media de varsta in companie este de 31 de ani. Circa 55% din angajati sunt femei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Ikea,
vanzari,
mobilier,
bucatarie,
gastronomie,
catalog
/actualitate/afaceri/ce-au-cumparat-romanii-de-la-ikea-in-2010-mobila-de-bucatarie-tigai-chiftele-si-hot-dogi-7451941
7451941
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.