Ce au cumparat romanii de la Ikea in 2010: mobila de bucatarie, tigai, chiftele si hot-dogi
Ikea a vandut in ultimul an peste 10 milioane de produse, in valoare de 327,4 milioane de lei (76,3 milioane de euro). Valoarea vanzarilor a scazut cu 13% fata de anul precedent de catalog (1 septembrie 2008 – 31 august 2009).
Aproximativ 60% din produsele vandute de magazinul Ikea intre 1 septembrie 2009 si 31 august 2010 au fost articole de mobilier, restul insemnand accesorii si decoratiuni. Cele mai vandute au fost corpurile de bucatarie, cu peste 34.000 de bucati, dar si tigai, oale, borcane si alte ustensile de bucatarie - peste 189.000 de bucati.
Vanzari bune au avut suedezii si la capitolul gastronomie, in conditiile in care clientii au cumparat 2,5 milioane de chiftele si hot-dogi care, aliniati, ar forma un sir urias de 355 de kilometri, conform calculelor companiei.
Numarul angajatilor magazinului Ikea in anul de catalog considerat este de aproximativ 450 de persoane, dintre care 95% sunt angajati pe perioada nedeterminata. 71% lucreaza la magazinul Ikea de peste doi ani, iar media de varsta in companie este de 31 de ani. Circa 55% din angajati sunt femei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro