Clientii ar renunta mai usor la telefon si cablu TV decat la conexiunea Internet
Clientii operatorilor telecom ar renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima optiune a acestora in directia reducerii cheltuielilor, pe fondul manifestarii crizei financiare, a declarat, joi, Gabriel Mustea, director in cadrul PwC Romania.
"Clientii considera ca pot renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV. Linia fixa poate fi usor inlocuita de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/si se poate substitui cu continut online. Putini sunt insa dispusi sa renunte la conexiunea la Internet", a spus Mustea, prezent la Mediafax Talks about Telecom Industry.
Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom si media", realizat in Statele Unite ale Americii de catre Communispace la cererea PwC, a evidentiat faptul ca abonatii nu sunt dispusi sa renunte la Internet si continut, chiar daca sunt mai atenti la costuri, acestia cautand insa operatori care ofera oportunitati de a face economii.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro