Comertul online, 8% din afacerile K Tech
In urma cu trei saptamani, grupul K Tech Electronics anunta o investitie de un milion de euro in dezvoltarea diviziei online, cu obiectivul clar de a obtine un porcent cuprins intre 5 si 7% din cifra de afaceri estimata la aproximativ 73 de milioane de euro anul acesta.
|n primele noua luni, obiectivul pare sa fi fost deja depasit. Divizia online, in care sunt incluse atat vanzarile catre clientii persoane fizice, dar si catre companii, a cumulat 8% din afacerile de 43,4 de milioane de euro raportate de K Tech. Divizia de retail prin lantul de magazine Ultra Pro Computers a adjudecat 47% din vanzari, in timp ce restul de 45% au revenit distributiei, segment care a atras investitii de aproximativ 1,4 milioane de euro in ultimele noua luni.
"Anul 2007 a fost unul de consolidare", spune Catalin Butolo, directorul de marketing al grupului. "Iar investitiile companiei au inceput deja sa se vada -grupul a raportat in primele noua luni o cifra de afaceri in crestere cu 35% comparativ cu anul trecut si o cota de piata de 11%."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro