Croitorul Jolidon
Una dintre putinele companii romanesti care isi permiteau in 2007 sa aspire la statutul de multinationala era Jolidon, producatorul clujean de lenjerie condus de Gabriel Cirlig.
Incepand din 2000, Cirlig a inceput sa-si extinda afacerea in strainatate, mai intai in Ungaria, apoi in Italia, apoi in Franta, unde in 2003 avea deja doua reprezentante, la Paris si la Lyon. Apoi a cumparat cel mai mare concurent local, Argos, iar la inceputul lui 2007 a preluat doua branduri italiene, Infiore si Chiaro di Luna. Cirlig sustinea ca la originea acestei indelungate aventuri a stat un orgoliu personal: "Dupa Revolutie, ca roman, mi-am dorit sa am demnitatea altor natii", spunea el in interviul pentru BUSINESS Magazin.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro