Cum a ajuns Dacia sa aiba showroom chiar si pe Coasta de Azur

Postat la 15 ianuarie 2010 12 afişări

In timp ce majoritatea executivilor trebuie sa dea explicatii serioase actionarilor pentru scaderile din 2009, multe pozitii de management fiind astfel sub semnul intrebarii dupa un an dezastruos in multe sectoare, Fabrice Cambolive, managerul responsabil de vanzarile Dacia, in Romania are un bilant pe care nu ar fi pariat nimeni la inceputul anului 2009, ajutat insa de rezultatele de pe pietele vest-europene. La inceputul lui 2009, Dacia trimitea oameni acasa din lipsa de comenzi, se gandea chiar sa concedieze aproape 4.000 de salariati, vanzarile in Romania se prabuseau cu peste 50%. La final de 2009 rezultatele comerciale arata cel mai bun an din punct de vedere al vanzarilor, nicio inchidere de dealeri si intrarea constructorului de la Mioveni in topul celor mai mari exportatori.

In 2010 Dacia, unul dintre principalii exportatori de pe piata locala, care detine 15% din exporturile Romaniei, va paria mai mult pe piata autohtona, in contextul in care in 2009 programele "Rabla" din Europa de Vest au dus Germania si Franta in topul pietelor constructorului autohton, in timp ce Romania a coborat pe locul al treilea.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
Dacia,
Coasta de Azur,
showroom,
masini
/actualitate/afaceri/cum-a-ajuns-dacia-sa-aiba-showroom-chiar-si-pe-coasta-de-azur-5340515
5340515
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.