Cum să construieşti un business în asigurări cu 1000 de euro
Compania Globasig Broker de Asigurare-Reasigurare, care deţine brandul Globasig, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro, în creştere cu aproape 22% faţă de anul precedent, potrivit Catalogul Francizelor din România publicat de Ziarul Financiar.
Brandul a ajuns la 48 de filiale în România, dintre care 46 sunt deschise în sistem de franciză. Compania activează în cele mai mari oraşe din ţară precum Cluj-Napoca, Constanţa, Bucureşti sau Timişoara şi caută parteneri pentru dezvoltarea brandului Globasig în franciză în toate oraşele din ţară.
Globasig a apărut în 2002 în România şi 7 ani mai târziu proprietarii brandului au decis extinderea acestuia în sistem de franciză.
"Oferim consultanţă de specialitate pentru identificarea riscurilor la care sunt expuşi clienţii nostri, examinarea evenimentelor care reprezintă riscuri potenţiale în vederea asigurării acestora, identificarea soluţiei de protecţie obiectivă şi potrivită riscurilor identificate, furnizarea de produse de asigurare adaptate nevoilor reale de protecţie a clienţilor. Suntem reprezentanţii intereselor clienţilor noştri în relaţia cu compania de asigurare, eminentă a produsului de protecţie", explică reprezentanţii Globasig Broker de Asigurare-Reasigurare.
Investiţia iniţială în dezvoltarea unei francize Globasig se ridică la 1000-3000 de euro. Taxa de franciză şi contribuţia lunară la bugetul de marketing este zero, iar redevenţa lunară este negociabilă. Capitalul circulant de lucru necesar este de 1500-4000 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro