Galileo a ajuns la afaceri de 18 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 50% faţă de 2012
Compania Galileo, parte a grupului de firme Menatwork, specializată în distribuţia materialelor pentru construcţii, finisajelor şi amenajărilor pentru interior şi exterior a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri cu peste 50% faţă de anul anterior, ajungând la 18 milioane de euro.
Creşterea se datorează, potrivit reprezentanţilor companiei, accentuării activităţii comerciale şi de distribuţie specializată pe două grupe merceologice de nişă: edilitare şi ceramice, atât în România, cât şi în Republica Moldova, la Chişinău.
Dedicat importului şi distribuţiei de materiale pentru construcţii, finisaje şi amenajări pentru interior şi exterior, businessul Galileo este organizat din punct de vedere funcţional ȋn două divizii: grupa materialelor edilitare, care asigură 80% din vȃnzările companiei şi grupa materialelor ceramice, ce reprezintă 20 de procente din afacerile companiei.
În ierarhia vânzărilor la divizia edilitare, se clasează ca fiind cele mai vândute următoarele produse: sistemele uscate de gips-carton, sistemele de plafoane casetate, sistemele de împrejmuiri şi garduri, învelitorile metalice. La divizia de ceramice, topul vânzărilor este ocupat astfel: 50% placările ceramice (gresie, faianţă, mozaic, cărămidă aparentă, piatra naturală, klinker), 40% adezivi (şape, mortare uscate, chituri, adevizi, hidroizolatii, soluţii speciale) şi 10% sanitare (obiecte şi sisteme sanitare).
Piaţa materialelor de construcţii şi a finisajelor nu ȋnregistrează un trend ascendent, dar reprezentanţii companiei vizează pentru 2014 o creştere a cifrei de afaceri de 5-10%. Estimările companiei se bazează ȋn principal pe evoluţia pozitivă din primul trimestru al acestui an, pe dezvoltarea portofoliului de produse, pe îmbunătăţirea serviciilor suport (consiliere tehnică şi asistenţă comercială), dar şi pe continuă specializare a echipei de angajaţi.
„În primele luni am înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu cinci procente faţă de perioada similară din 2013, în condiţiile în care ianuarie-martie sunt lunile cu cea mai scăzută activitate în branşa noastră. Acest factor, ȋmpreună cu extinderea portofoliului de produse şi soluţiile pe care le furnizăm clienţilor noştrii, ne permite să estimăm pentru acest an o creştere de pȃnă la 10 procente. Suntem deja în negocieri pentru a aduce în România unul dintre cele mai moderne produse la nivel mondial în materie de amenajări şi finisaje: tehnologia digital printing, ceramică din materiale reciclabile, tapetul magnetic, tapetul de catifea, tapetul din piatră, produse cu un standard superior de calitate, care în acest moment nu există pe piaţa din România”, precizează Viorel Popa - Managerul Diviziei Ceramice al Galileo.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro