Garnizoana call-center

Postat la 06 octombrie 2009 20 afişări

„Ma tot suna unul, «Missed Calls», e agent secret sau ceva?“ Intrebarea, intrata in circuitul glumelor de pe internet, era una la care foarte tinerii operatori de call-centere de la jumatatea anilor ‘90 trebuia sa fie in masura sa raspunda fara sa se amuze si fara sa-si piarda rabdarea.

Carierele multor tineri studenti au inceput in call-centerele care pe atunci proliferau in Romania atat ca afacere cat se poate de profitabila pentru proprietarii unor astfel de firme, cat si pentru companiile multinationale care alegeau sa-si externalizeze serviciile de call-center in tari ca India, Rusia, China, Ucraina sau Romania. Pe atunci, putine firme de call-center aveau clienti romani, iar Romania se situa, dupa unele estimari, in top 10 la nivel mondial ca furnizor de asemenea servicii.

Click aici pentru a citi materialul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
IT&C,
call-center
/actualitate/afaceri/garnizoana-call-center-4955055
4955055
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.