Garnizoana call-center
„Ma tot suna unul, «Missed Calls», e agent secret sau ceva?“ Intrebarea, intrata in circuitul glumelor de pe internet, era una la care foarte tinerii operatori de call-centere de la jumatatea anilor ‘90 trebuia sa fie in masura sa raspunda fara sa se amuze si fara sa-si piarda rabdarea.
Carierele multor tineri studenti au inceput in call-centerele care pe atunci proliferau in Romania atat ca afacere cat se poate de profitabila pentru proprietarii unor astfel de firme, cat si pentru companiile multinationale care alegeau sa-si externalizeze serviciile de call-center in tari ca India, Rusia, China, Ucraina sau Romania. Pe atunci, putine firme de call-center aveau clienti romani, iar Romania se situa, dupa unele estimari, in top 10 la nivel mondial ca furnizor de asemenea servicii.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro