Grup Feroviar Roman a preluat activitatile de transport feroviar ale Rompetrol
Grup Feroviar Roman (GFR) a castigat licitatia privind preluarea activitatii de transport feroviar din grupul Rompetrol. Alegerea GFR ca furnizor de servicii feroviare pentru companiile din cadrul Rompetrol este rezultatul unei licitatii care s-a derulat pe parcursul a aproape un an de zile, la care au participat operatori feroviari din Romania si din strainatate.
GFR, parte a Grampet Grup, a achizitionat intreg parcul de material rulant utilizat de Rompetrol Logistics (RPL), preluand circa 350 de salariati ai RPL implicati in activitatea de transport feroviar si manevra. In urma transferului catre GFR, salariatii RPL vor beneficia de aceleasi conditii si drepturi, contractul de munca ramanand neschimbat.
"Aceasta tranzactie consolideaza pozitia de lider a GFR pe principala sa piata de activitate, cea a transporturilor petroliere", afirma Gruia Stoica, presedintele Grampet Grup. In acelasi timp, preluarea activitatilor de transport feroviar ale grupului Rompetrol va avea un impact pozitiv asupra activitatii operatorilor Grampet din Bulgaria si Ungaria. "Este inca un pas pe care il facem pentru a deveni cel mai important operator feroviar din Sud-Estul Europei", afirma Gruia Stoica.
Contractele de servicii de transport feroviar au fost incheiate de GFR cu societatile din grupul Rompetrol pe o perioada de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu inca doi ani.
"Proiectul dezvoltat impreuna cu GFR este unul dintre pasii importanti in procesul de optimizare a afacerilor initiat de Grupul Rompetrol. Prin aceste masuri ne propunem sa eficientizam fluxul financiar in companiile grupului, sa dezvoltam o structura de afaceri mai putin complexa si sa reducem costurile pana la un nivel optim", afirma Titov Buzescu, vicepresedinte al diviziei de retail a grupului Rompetrol.
Printre clientii GFR se mai numara OMV Petrom, ArcelorMittal, Conpet, Lukoil si Compania Nationala a Huilei. In Romania, Grampet Grup detine fabrica de reparatii vagoane Remar Pascani, companiile Reva Simeria si societatea Transbordare Vagoane Marfa (TVM) de pe ecartamentul ex-sovietic pe ecartamentul european. GFR controleaza un parc de peste 13.500 de vagoane si 280 de locomotive.
In ultimii ani, Grampet Grup a facut investitii substantiale in sase tari din Europa de Sud-Est, atat pe segmentul operatorilor privati de cale ferata, cat si in zona constructiilor, a modernizarilor si reparatiilor de material rulant. In Ungaria, Grampet Grup a cumparat atat operatorul feroviar de transport marfuri Train Hungary, cat si o fabrica de vagoane. In Bulgaria detine pachetul majoritar al companiei Bulgaria Railway Company, cel mai important operator privat de cale ferata din tara vecina. De asemenea, in ultimii doi ani, Grampet Grup a achizitionat pachetul majoritar al unei fabrici de vagoane din Serbia, o casa de expeditie din aceeasi tara si alte doua case de expeditii din Moldova si Ucraina, ajungand la 8500 de salariati in toata regiunea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro