Happy Tour investeste 400.000 euro in rebranding

Postat la 03 decembrie 2009 30 afişări

Happy Tour a demarat luna aceasta un proces de rebranding care se va derula pe parcursul a doi ani de zile. Rebranding-ul si campania de promovare reprezinta o investitie de 400.000 euro din partea Happy Tour si a debutat cu refacerea identitatii corporatiste de brand.

"Schimbarea inseamna evolutie iar noi intelegem corect acest concept" explica Javier García del Valle, vicepresedinte executiv Happy Tour. Reprezentantii Happy Tour cred ca anul 2010 va evolua pozitiv. "Credem ca piata se va stabiliza pe parcursul primului trimestru si ca vom incepe sa ne revenim" este de parere Javier García del Valle.

Printre planurile lor pentru 2010 se numara mentinerea pozitiei de lider de piata si marirea cotei de piata si a cifrei de afaceri. "Acum suntem gata sa livram exact asa cum isi doresc clientii nostri si de aceea, sunt convins ca ne vom mari cota de piata", adauga vicepresedintele executiv Happy Tour.

Cu o cifra de afaceri de 50 milioane de euro in 2008, Happy Tour a inregistrat peste 300.000 de segmente de zbor, peste 250.000 de nopti cazare rezervate in hoteluri si peste 350 de actiuni corporatiste organizate peste tot in lume.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
Happy Tour,
Javier García del Valle
/actualitate/afaceri/happy-tour-investeste-400-000-euro-in-rebranding-5150886
5150886
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.