Happy Tour investeste 400.000 euro in rebranding
Happy Tour a demarat luna aceasta un proces de rebranding care se va derula pe parcursul a doi ani de zile. Rebranding-ul si campania de promovare reprezinta o investitie de 400.000 euro din partea Happy Tour si a debutat cu refacerea identitatii corporatiste de brand.
"Schimbarea inseamna evolutie iar noi intelegem corect acest concept" explica Javier García del Valle, vicepresedinte executiv Happy Tour. Reprezentantii Happy Tour cred ca anul 2010 va evolua pozitiv. "Credem ca piata se va stabiliza pe parcursul primului trimestru si ca vom incepe sa ne revenim" este de parere Javier García del Valle.
Printre planurile lor pentru 2010 se numara mentinerea pozitiei de lider de piata si marirea cotei de piata si a cifrei de afaceri. "Acum suntem gata sa livram exact asa cum isi doresc clientii nostri si de aceea, sunt convins ca ne vom mari cota de piata", adauga vicepresedintele executiv Happy Tour.
Cu o cifra de afaceri de 50 milioane de euro in 2008, Happy Tour a inregistrat peste 300.000 de segmente de zbor, peste 250.000 de nopti cazare rezervate in hoteluri si peste 350 de actiuni corporatiste organizate peste tot in lume.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro