InBev a crescut cu 16,8% in volum in 2007

Postat la 28 februarie 2008 13 afişări

InBev Romania, producatorul marcilor Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc, a inregistrat in 2007 o crestere de 16,8% in volum fata de 2006. Cresterea inregistrata de companie a fost de aproape doua ori mai mare decat media pietei, care a cunoscut in acelasi interval o evolutie de 9,6%, conform MEMRB Romania.

Rezultatele grupului multinational InBev arata pentru 2007 o crestere a volumului de 5,2% comparativ cu anul anterior. Volumele totale din Europa Centrala si de Est au fost in creştere cu 13,7% fata de 2006.

Dintre produsele companiei, cele mai mari plusuri au fost aduse de berea la PET si Bergenbier, pentru care volumul a crescut cu 15% fata de anul 2006.

"Cresterea volumica inregistrata de berea la PET a fost de +32", declara Mihai Ghyka, director general InBev Romania.

InBev Romania detine pozitia a treia pe piata berii, cu o cota de piata de 23,2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. Pe piata mai sunt prezenti Heineken, Ursus Breweries, URBB si Bere Mures.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
bere,
InBev
/actualitate/afaceri/inbev-a-crescut-cu-16-8-in-volum-in-2007-2420925
2420925
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.