Intersport isi va dubla reteaua

Postat la 21 noiembrie 2007 2 afişări

Retailerul de articole sportive Intersport isi accelereaza ritmul de dezvoltare de pe piata locala, urmand sa deschida sase magazine in 2008. Extinderea va creste cifra de afaceri a companiei pana la 20 de milione de euro

"Vrem ca la sfarsitul lui 2008 sa avem 12 magazine. Putem confirma deja prezenta noastra la Bacau si Pitesti, plus cel putin inca un magazin in Bucuresti. Restul pana la sase sunt in diverse stadii de negociere si de finalizare", precizeaza Alexandru Bratu, directorul comercial al diviziei Intersport Romania. Valoarea investitiilor programate depaseste 5 milioane de euro.

Odata cu extinderea, Bratu spera ca si cifra de afaceri a companiei sa ajunga la 20 de milioane de euro, dublu decat vanzarile asteptate pentru anul in curs (10 milioane de euro). Pe primele noua luni din 2007 Intersport Romania a avut vanzari nete de 7 milioane de euro.

Pe piata locala, produsele Intersport sunt distribuite in sistem de franciza de catre Genco Trade, filiala a grupului elen Fourlis, care este distribuitor exclusiv pentru gama de produse electronice si electrocasnice a companiilor Samsung, Mitsubishi, DeLonghi-Climaveneta. Din datele Ministerului de Finante, anul trecut, Genco a tnregistrat o cifra de afaceri de 49,3 mil. euro si un profit net de 2,6 mil euro.

"Intersport aduce in jur de 10% la cifra de afaceri totala a Genco. Restul e partea de distributie de electrocasnice si electronice", a calculat Alexandru Bradu, explicand ca in jur de 40% din vanzari reprezinta textile, tot atat sunt articolele de incaltaminte, restul de 20% din vanzari fiind adus de partea de accesorii. "Cel mai bine vand magazinele de la Unirea si Baneasa. Dar o crestere foarte buna o are si cel din Constanta. n octombrie am avut doua deschideri la Iasi si Cluj, iar vanzarile ne-au depasit asteptarile", adauga directorul comercial al Intersport, care estimeaza in jur de 200.000 de cumparatori anul acesta. "Iar anul viitor vor fi in jur de 400.000 de cumparatori in total. n medie un client lasa in magazin in jur de 50 de euro".

La nivel mondial, Intersport a calculat proximativ 150.000 de cumparatori in fiecare zi. Compania, care detine o retea de peste 4.900 de magazine in 32 de tari, are vanzari anuale de aproximativ 8,5 miliarde de euro. n afara de cele 12 branduri proprii, reteaua de magazine distribuie alte aproximativ 30 de branduri printre care Lotto, Nike, Puma, Reebok sau Adidas.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/intersport-isi-va-dubla-reteaua-1056072
1056072
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.