IT&S vrea 2% din piata de LCD-uri premium
IT&S, companie care importa si distribuite produse IT pe piata locala, urmareste pentru acest an o cota de piata de 2% pe segmentul televizoarelor LCD premium, avand in prezent un portofoliu de peste 100 de modele de astfel de produse, in cea mai mare parte televizoare Sharp.
De la inceputul acestui an, romanii au achizitionat in medie aproximativ 100 de televizoare Sharp in fiecare luna, cel mai cautat model LCD fiind cel cu diagonala de 32 de inci, in timp ce dintre televizoarele cu tehnologie LED, cele mai vandute au fost modelele de 32,40 si 52 de inci, dupa spusele Danei Iorga, directorul general al IT&S. Pentru 2010, compania se asteapta la vanzari de 5.000 de televizoare Sharp, care vor aduce aproximativ 10% din cifra de afaceri a IT&S pana la finele acestui an.
"Practic, ne asteptam la un varf cu ocazia campionatului de fotbal, dar si in perioada sarbatorilor de Craciun", spune Iorga. Anul trecut, in Romania au fost vandute aproximativ 400.000 de televizoare LCD, in scadere cu 25% fata de anul precedent, in special pe fondul scaderii puterii de cumparare a consumatorilor.
"In acest moment, preturile sunt destul de jos si nu cred ca ar putea sa mai scada, poate doar pe anumite tehnologii foarte noi ce vor deveni mai accesibile", adauga directorul IT&S, in timp ce pentru celelalte categorii de produse, preturile se vor mentine la un nivel similar cu cel din 2009.
Raportat la perioada de acum doi-trei ani, televizoarele LCD s-au ieftinit chiar si cu peste 50%, o tendinta naturala, justificata prin evolutia tehnologica si amortizarea investitiilor producatorilor pentru rtehnologiile din generatii anterioare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro