Kraft vinde afacerea cu pizza pentru a imbunatati oferta de preluare a Cadbury
Kraft Foods a ajuns la o intelegere cu Nestle cu privire la vanzarea afacerii cu pizza pentru 3,7 miliarde de dolari, in incercarea de a majora componenta cash a ofertei de preluare a producatorului britanic de dulciuri Cadbury, potrivit unui anunt al Kraft.
Divizia care se ocupa de comercializarea de pizza pe continentul nord-american avea in portofoliu branduri precum DiGiorno, Tombstone si California Pizza Kitchen. Suma de bani obtinuta din vanzarea diviziei va fi utilizata pentru majorarea componentei cash a ofertei de preluare cu 60 de penny (0,97 centi) pe actiune, reducand partea de actiuni.
"Kraft va utiliza veniturile nete obtinute din vanzare pentru a finanta partea cash a ofertei de preluare a Cadbury", se arata in comunicat.
Oferta de preluare in valoare de 16,7 miliarde de dolari initiata la sfarsitul lunii august de catre Kraft cuprindea o suma de 6,7 miliarde de dolari bani lichizi, iar restul de 10 miliarde de dolari erau sub forma de actiuni noi emise de Kraft, fapt care ii nemultumea pe actionarii Cadbury.
De asemenea, utilizarea de actiuni Kraft pentru finantarea ofertei de preluare a dus la scaderea valorii de tranzactionare a acestora, ceea ce a creat neplaceri actionarilor Kraft Foods.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro