Libra Bank si eva.ro scot pe piata un card pentru femei
Libra Bank a lansat impreuna cu site-ul eva.ro un card co-branded pentru femei, care permite reduceri de pret intre 5% si 50% la comerciantii parteneri – clinici, cafenele si restaurante, magazine, sali de fitness, saloane cosmetice.
Cardul, care poate fi solicitat si direct de pe site, poate fi folosit si pentru credit, in limita a pana la 6 salarii nete lunare si o perioada de gratie de 56 de zile, pentru platile efectuate la comercianti. Pentru accesul la site de pe mobil, pe telefoanele care suporta localizare se afiseaza magazinele partenere, bancomatele si sucursalele Libra Bank din apropiere. Beneficiarele cardului nu sunt conditionate de rambursarea lunara a unei sume minime din creditul utilizat.
Printre comerciantii parteneri se numara Paralela 45, Leonidas, Seroussi, DentEstet, saloanele Geta Voinea sau farmaciile Dona. Cardul co-branded este al doilea lansat de Libra Bank exclusiv pentru femei, dupa cardul Libra Jolie, lansat in ianuarie pe aceleasi principii (credit si debit, reduceri in magazinele partenere).
Libra Bank, una dintre bancile mici, cu o cota de piata sub 1%, se alatura astfel practicii de lansare a unor produse pe baza de parteneriate intre banci si retelele comerciale, cu scopul stimularii consumului.
Recent, Millennium Bank a lansat un program de reduceri de 7% pentru cumparaturile achitate cu cardul de debit sau de credit al bancii in magazinele Elmec Romania, in cadrul programului de parteneriate pentru discount. BRD a lansat un credit fara costuri pentru clientii Carrefour la cumpararea de bunuri de peste 1.500 de lei, iar UniCredit Tiriac Bank a lansat in parteneriat cu Metro Cash&Carry un card de credit co-branded pentru firme, in virtutea caruia acestea beneficiaza de reduceri in magazinele Metro Cash&Carry si la alti comercianti parteneri ai bancii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană