Mediatorul, o noua specie aparuta pe traseul client-banca

Postat la 29 ianuarie 2010 10 afişări

Dupa modelul din Occident, romanii incep si ei sa apeleze la mediatori atunci cand au o neintelegere cu o institutie si care risca sa degenereze in proces, indiferent ca este vorba de banci, firme de asigurari sau conflicte de munca.

La prima vedere, ideea de a plati pe cineva ca sa-ti rezolve problema pare un lux, insa sunt si situatii fara iesire, cand o persoana solicita restructurarea unui credit, iar banca nu accepta sub niciun motiv. "Spetele din domeniul financiar-bancar s-au inmultit pe timp de criza, insa bancile sunt dispuse sa se aseze la discutii. Bancile accepta relativ usor sa rezolve problemele legate de impunerea unor comisioane abuzive, in timp ce restructurarea unui credit este cel mai greu de mediat, din cauza reticentei bancherilor", a declarat pentru Gandul Constantin Asofronie, vicepresedintele Uniunii Mediatorilor Bancari, organizatie infiintata la sfarsitul anului trecut. Odata ce partile ajung la un acord, se incheie un acord cu putere de contract, ce trebuie respectat.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
financiar,
banci,
reclamatii,
mediator,
clienti
/actualitate/afaceri/mediatorul-o-noua-specie-aparuta-pe-traseul-client-banca-5455420
5455420
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.