Mediatorul, o noua specie aparuta pe traseul client-banca
Dupa modelul din Occident, romanii incep si ei sa apeleze la mediatori atunci cand au o neintelegere cu o institutie si care risca sa degenereze in proces, indiferent ca este vorba de banci, firme de asigurari sau conflicte de munca.
La prima vedere, ideea de a plati pe cineva ca sa-ti rezolve problema pare un lux, insa sunt si situatii fara iesire, cand o persoana solicita restructurarea unui credit, iar banca nu accepta sub niciun motiv. "Spetele din domeniul financiar-bancar s-au inmultit pe timp de criza, insa bancile sunt dispuse sa se aseze la discutii. Bancile accepta relativ usor sa rezolve problemele legate de impunerea unor comisioane abuzive, in timp ce restructurarea unui credit este cel mai greu de mediat, din cauza reticentei bancherilor", a declarat pentru Gandul Constantin Asofronie, vicepresedintele Uniunii Mediatorilor Bancari, organizatie infiintata la sfarsitul anului trecut. Odata ce partile ajung la un acord, se incheie un acord cu putere de contract, ce trebuie respectat.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro