Mercedes aduce in gropile din Romania SLS-ul de 150.000 de euro. Vezi aici cum arata noul model
Mercedes-Benz Romania a lansat oficial pe piata autohtona noul model SLS AMG, disponibil in Romania la un pret de baza incepand cu 149.000 de euro, fara TVA, sau 177.000, cu toate taxele incluse. Noul 'Gullwing' de la Mercedes poate fi cumparat pe piata din Romania incepand cu luna aprilie 2010.
Noul model de la Mercedes-Benz si AMG aduce un nou pachet tehnologic: caroseria din aluminiu, cu usi gullwing, motor AMG 6,3-litri V8, amplasat central catre puntea fata, care dezvolta o putere de varf de 420 kW/ 571 CP, cuplu de 650 Nm si lubrifiere cu carter sec, transmisie cu ambreiaj dublu, cu sapte trepte de viteza in configuratie transaxiala, suspensie sport cu brate de suspensie duble din aluminiu si o greutate a automobilului de 1620 kilograme. SLS AMG accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,8 secunde, inainte de a ajunge la viteza de varf de 317 km/h (limitata electronic). Consumul de combustibil este de 13,2 litri pe 100 kilometri (combinat).
,,Prin intermediul noului model, Mercedes-Benz SLS AMG, toti cei care si-au manifestat pasiunea pentru automobilele cu adevarat uimitoare, au posibilitatea sa descopere o legenda care le va aprinde cu siguranta imaginatia. Mercedes-Benz a raspuns intotdeauna la intrebarea "Cum arata masinile viitorului?", iar acum, in 2010, traditia intalneste inovatia, pentru a prezenta un model care se incadreaza perfect in noua era a automobilelor", a precizat Michael Grewe, CEO si presedinte al Mercedes-Benz Romania.
Gazda evenimentului a fost Mihaela Radulescu, iar la prezentarea oficiala au mai participat Irinel Columbeanu, Lucian Mandruta, Smiley, Roxana Ciuhulescu, dar si alte vedete pasionate de astfel de masini.
Romania are in prezent doar 263 kilometri de autostrada, pe cele trei tronsoane Bucuresti-Pitesti, Bucuresti-Drajna si Turda-Gilau. Dupa iarna grea din acest an, 79% din reteaua de drumuri nationale din Romania este acoperita de gropi. Din lungimea totala de 16.062 km, pe 12.700 km va trebui sa se intervina pentru plombarea gropilor, sau chiar pentru reparatii mai complexe, ceea ce va necesita un efort financiar de peste 40 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro