Mihaela Nicola, The Group: Criza Toyota, un exemplu de vanitate fata de cea mai bine vanduta masina
"A fost o voluptate a canalelor americane de stiri in a prezenta acest demers al Toyota ca pe o catastrofa ce va afecta brandul. E o chestiune de vanitate fata de cea mai bine vanduta masina din lume, dar si media s-au pliat pe starea si perceptia consumatorilor. A fost o criza, e drept, dar s-a trecut cu meticulozitate japoneza peste ea", este de parere Mihaela Nicola, CEO al The Group.
De fapt, dupa Nicola, rechemarea unor masini, oricat de multe, doar pe baza unui posibil (nici macar probabil) defect este un gest care pe termen lung va consolida increderea consumatorilor si va crea perceptia unei companii preocupate de siguranta clientilor si cu o abordare onesta a problemelor.
Citeste mai multe in "Toyota si rechemarile de masini sau cum comunici cand treci printr-o criza de imagine"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro