Nou director de marketing la InBev
Filiala locala a producatorului de bere belgian InBev are un nou director de marketing in persoana lui Simeon Goranov, care a ocupat o pozitie similara in cadrul InBev Bulgaria.
Goranov a preluat functia de director de marketing al InBev Romania incepand cu jumatatea lunii februarie, dupa opt luni in care postul fusese lasat vacant odata cu plecarea lui Liviu Irimia, la putin timp dupa demisia lui CEO-ului Mihai Ghyka.
Principala prioritate a noului director de marketing va fi sustinerea cresterii constante a portofoliului de marci InBev, accentul fiind pus pe consolidarea brandurilor şi crearea sinergiilor intre cele doua tari, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii companiei.
“In cei trei ani cat a lucrat in cadrul InBev Bulgaria, Simeon Goranov a contribuit activ la consolidarea pozitiei de lider de piata a marcii Kamenitza si a pus in aplicare mai multe proiecte novatoare, care au avut ca rezultat cresteri in volum si in valoare, precum si cresteri la nivelul cotei de piata”, se precizeaza in comunicatul emis.
InBev Romania este parte a concernului multinational Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producator de bere la nivel global si una dintre primele 5 companii mondiale care produc bunuri de larg consum. InBev Romania are peste 750 angajati care lucreaza in sediul central din Bucuresti, in cele doua fabrici de bere de la Ploiesti si Blaj si in echipele de vanzari din intreaga tara.
Prezenta de 15 ani pe piata, InBev Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden. Principalii competitori ai InBev pe piata romaneasca sunt Heineken, Ursus Breweries si URBB.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro