Obi: Nu cumparam, vrem crestere organica
Obi, cel mai nou venit pe piata de DIY (do-it-yourself) din Romania, vrea sa se extinda doar prin crestere organica si nu intentioneaza sa cumpere niciun alt jucator de pe piata. "O preluare ar avea mai multe dezavantaje decat avantaje, la capitolul minusuri plasandu-se un volum mare de investitii si e foarte greu ca o retea cumparata sa se potriveasca manusa pe profilul companiei noastre", declara Dieter Messner, Board Member International, Obi.
Piata DIY, a carei valoare a ajuns anul trecut, conform estimarilor BUSINESS Magazin, la 1 miliard de euro, este disputata intens atat intre lanturile internationale cu vechime – ca Praktiker si Bricostore – cat si de numele romanesti ca Ambient, ce acopera zona vestica a tarii, si Dedeman Bacau, ce s-a concentrat pana acum pe Moldova.
La o scara mai mica, si alti comercianti romani de profil, ca Tiger Amira Bihor (nord vest) si Stelcati Constanta (sud est), ridica pretentii asupra pietei. Acestora li se adauga Arabesque, distribuitor de materiale de constructii si finisaje, controlat de omul de afaceri Cezar Rapotan, cel ce a adus in Romania si reteaua de magazine Mr. Bricolage.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro