Povestea Elenei Gheorghe, una dintre cele mai influente personalităţi ale comerţului online şi a industriei de plăţi digitale din România
100 Cele mai puternice femei din business. Elena Gheorghe, Country manager, PayU GPO România
Volume procesate (2023): +3.2 mld. euro
Număr tranzacţii procesate: +78,3 mil. tranzacţii
Biografie:
Elena Gheorghe este una dintre cele mai influente personalităţi ale comerţului online şi a industriei de plăţi digitale din România. Sub expertiza şi coordonarea ei au fost implementate proiecte de mare impact în online-ul românesc, cum ar fi plata în rate, crearea de conexiuni directe cu top bănci din România, acceptarea plăţii online la un nivel scalabil pentru primul marketplace din România, pilotul de fast refund/instant payments împreună cu eMAG, Alpha Bank şi schemele de card, primul produs de creditare full online cu TBI Bank etc. În 2011, s-a alăturat echipei PayU România, unde a evoluat organic în poziţiile de finance manager, business development manager şi country manager.
► De mic copil am fost pasionată să înţeleg cum se gestionează şi conduce o afacere şi cum rezultatele obţinute prin aceasta pot avea impact asupra celorlalţi. Cel mai important pas pe care l-am făcut pentru a-mi îndeplini acest vis a fost atunci când, la vârsta de 14 ani, am înţeles, cu ajutorul părinţilor mei, că pentru asta trebuie să mă înscriu la un liceu care se ocupă de educaţie financiară.
► Mă aflu printre oamenii norocoşi: după 21 de ani de experienţă în domeniu, am reuşit să îmi trăiesc visul, indiferent de provocările întâlnite pe parcurs. Sunt recunoscătoare că pot să fac, în fiecare zi, ceea ce mi-am dorit şi mă pasionează. Cu siguranţă nu aş fi reuşit fără multă muncă, rezilienţă, lucrul constant cu mine şi ajutorul oamenilor care mi-au fost alături şi mi-au dat încredere. De asemenea, cred cu tărie că este extrem de important să faci ceea ce îţi place sau te pasionează, astfel încât să rămâi prezent şi fericit, acesta fiind un aspect care mi-a dat motivaţia să trec peste provocările întâlnite.
► În următorii 20 de ani, mediul de business românesc se va transforma, cu siguranţă, ca urmare a digitalizării accelerate a tuturor proceselor. Suntem de abia la început de drum; în viitorul apropriat lumea va fi tot mai impactată de utilizarea sistemelor de tip RPA (Robotic Process Automation) şi a inteligenţei artificiale. Trainingul echipelor în a lucra cu astfel tehnologii va face diferenta între companiile de succes sau nu. Plăţile digitale vor lua o şi mai mare amploare – să nu uităm că în România 70% din plăţi sunt realizate cu cash încă – şi vor avea la bază metode de plată variate, care pot să răspundă nevoilor din zona de digitalizare a proceselor de vânzare, dar şi preferinţelor în permanentă schimbare a clienţilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro