Povestea unei tinere care şi-a îndeplinit visul din copilărie şi a ajuns să lucreze într-o companie gigant, care este prezentă în toată lumea
100 Cele mai puternice femei din business. Ana Maria Borlovan, Head of operations, Europa Centrală şi de Est (CEE), Uber
Cifră de afaceri: N/A
Utilizatori (în România): >3 mil.
Biografie: Aspiraţiile Anei Maria Borlovan de a-şi construi o carieră într-o companie de renume internaţional care aduce împreună tehnologia şi impactul social au adus-o la Uber. Odată cu creşterea companiei, cariera ei e evoluat, iar în prezent deţine funcţia de head of operations pentru Europa Centrală şi de Est (CEE) la Uber.
► Încă de când eram mică aveam o pasiune pentru tehnologie şi potenţialul ei de a îmbunătăţi viaţa de zi cu zi. În cele din urmă, visul meu de când eram mică cât şi experienţa pe care am adunat-o în anii de formare m-au adus în mediul dinamic de la Uber acum aproape 8 ani, sau la un an după ce Uber a intrat pe piaţa din România. Aici am oportunitatea de a fi parte dintr-o companie transformatoare şi inovatoare. Tehnologia este unul dintre cele mai provocatoare domenii în care să lucrezi. Singura constantă pe care o vedem este schimbarea şi facem eforturi de a oferi produse în aplicaţie care nu doar că ţin pasul cu lumea în care trăim, dar care şi inovează şi domeniu şi pe glob.
► Realitatea cu siguranţă s-a aliniat cu ceea ce-mi imaginam că va fi viitorul meu când eram mai tânără, pentru că ne străduim mereu să îmbunătăţim produsele noastre astfel încât cei care folosesc aplicaţia Uber şi fie fericiţi cu experienţele lor. Adaptabilitatea a fost un aspect crucial al parcursului meu profesional, aşa cum şi industria tech este definită de schimbare. Adaptarea presupune setarea obiectivelor, proactivitate în căutarea provocărilor şi oportunităţilor, şi îmbrăţişarea schimbării. Fie că vorbim despre a învăţa despre şi a naviga prin complexităţile industriei de ridesharing, înţelegerea dinamicilor de piaţă globale, sau ghidarea echipelor prin provocări internaţionale, adaptabilitatea a fost un factor-cheie în alinierea parcursului meu profesional cu aspiraţiile mele iniţiale.
► Într-o lume în continuă mişcare, nevoia de a avea opţiuni a devenit tot mai importantă, dacă nu chiar vitală. Ridesharing-ul oferă o alternativă la deţinerea unui automobil personal, oferind soluţii mai sustenabile, şi mai puţin trafic. Pe măsură ce industria se dezvoltă, suntem martorii schimbărilor semnificative. De exemplu, în regiuni precum SUA, automobilele autonome (fără şofer) au apărut deja, indicând o evoluţie notabilă în domeniu. Uber va continua să fie lider în industria de ridesharing, oferind utilizatorilor opţiuni de siguranţă îmbunătăţite şi noi funcţii cu ajutorul tehnologiei şi inovaţiei. Mediul de afaceri din România va trece şi el printr-o transformare din punct de vedere al digitalizării, încurajând creşterea economică şi creând oportunităţi pentru businessuri. În ceea ce priveşte propriile mele ambiţii, voi continua să cresc în echipa Uber şi voi căuta noi provocări şi oportunităţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro