Primola: Ieftinirea reclamei in media este o oportunitate
Proprietarul producatorului Primola, al treilea mare brand pe segmentul tabletelor de ciocolata estimat la 120-150 mil. euro, a decis sa reia investitiile masive in publicitate pentru castigarea de cota de piata in acest an si spune ca reducerea pretului reclamelor in media este oportunitatea momentului.
Primola are o cota estimata de ZF la 13-15% pe piata tabletelor din ciocolata dominata de Kraft Foods cu Milka si Poiana. Compania si-a redus drastic investitiile in promovare in 2009, pierzand teren la capitolul vizibilitate in fata rivalului Kraft, care anul trecut raporta cresteri ale cotelor de piata pe segmentul tabletelor.
Amanunte pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro